دلیل استفاده از رایحه خوشبو کننده در خوشایند سازی محیط چیست؟

مزایای استفاده از رایحه خوشایند در خوشبو کننده های هوا

اغلب ما همه روزه با رایحه ها و بو های مختلفی مواجه میشویم. این بو و رایحه های گوناگون همیشه هم ناخوشایند نیستند. سیستم بویایی ما نقش مهمی در زندگی روزمره ما بازی میکند، از اینکه به ما کمک میکند درک صحیحی از محیط اطراف خود داشته باشیم گرفته تا برانگیختن خاطرات و احساساتی که برای ما از اثرات خوشایند رایحه ها هستند. استفاده از رایحه های خوشبو کننده میتواند به میزان زیادی در فعال نمودن عصب ها و گیرنده های مغز تاثیر داشته باشد.

همه ما رایحه هایی را که در کودکی به مشاممان خورده را به یاد داریم، از رایحه دل انگیز کیک موز خانگی که در خانه می پیچید گرفته تا بوی نامطبوعی که از اتاق مراقبت از بیماران در درمانگاه ها به مشام می رسید. رایحه ها و عطر ها با سرعتی باور نکردنی ما را به زمان و مکان هایی میبرند که شاید خودآگاهانه نتوانیم آن را به یاد بیاوریم. طی تحقیقات صورت گرفته این موضوع اثبات شده که حس بویایی در مقایسه با سایر حواس ما پیوند بسیار تنگاتنگی با خاطره دارد. دلیل این پیوند ناگسستنی، گیرنده های بویایی ما هستند که ارتباط مستقیمی با سیستم لیمبیک که ابتدایی ترین بخش مغز است دارند.

وقتی پیام رایحه به از طریق سیستم عصبی به مغز میرسد، شناخت ادراکی شروع میشود، اما بخش های ناخودآگاه مغز اولین نقاطی هستند که تحریک شده، شروع به فعالیت میکنند و خاطرات یا احساسات خاصی را فعال می کنند. به همین دلیل بوها و رایحه ها بخش های جدا نشدنی غرایز ناخودآگاه ما هستند. این موارد میتواند نشان دهنده اهمیت استفاده از رایحه ها و خوشبو کننده های هوا برای تاثیر گذاری مثبت بر روحیات افراد و کسب نتایج دلخواه در محیط به کارگیری خوشبو کننده باشد.

برداشت های مختلف از رایحه های خوشبوکننده

افراد مختلف برداشت های متفاوتی از رایحه های گوناگون دارند. این به دلیل استسمام خود آن رایحه نیست بلکه بخاطر احساسات و خاطراتی است که با آن رایحه گره خورده اند. به این فکر کنید که چرا برخی رایحه های خاص مورد علاقه برخی افراد هستند اما برخی دیگر از همان رایحه احساس خوشایند ندارند؟ پژوهش های فراوانی صورت گرفته اند و همگی حاکی از این بوده اند که بوها و رایحه هایی که برای ما خوشایند یا ناخوشایند بوده اند همگی بر پایه احساسات ما شکل گرفته اند، تا جایی که حتی گاهی میتوانند حال و هوای افراد را تغییر دهند.

برداشت های مختلف از رایحه های خوشبوکننده
با استفاده از رایحه های خوشبوکننده هوا، تاثیرات مثبت بر احساسات حاضرین در محیط خواهید گذاشت

خرده فروش ها احتمالا از این راز با خبر هستند و به همین دلیل، آنها با استفاده از انواع رایحه های خوشبوکننده های هوا با رایحه های آرامش بخشی همچون رایحه خوشبو کننده دارچین، که ثابت شده نقش مثبتی بر احساسات مشتری دارند و به فروش بیشتر می انجامند به جلب نظر مشتریان و مراجعین میپردازند. از سوی دیگر، وجود رایحه های نامطبوع و بد و عدم استفاده از خوشبو کننده ها، خصوصا در سرویس های بهداشتی میتواند نشان دهنده عدم نظافت، تمیزی و بهداشت است و همین کافی است تا مخاطبان و مشتریان نام محل کار شما را در لیست سیاه رایحه نا خوشایند خود ثبت کنند و شهرت شما را بر باد بدهند.

 

مزایای استفاده از رایحه خوشایند در خوشبو کننده های هوا

رایحه ها و بو ها چه خوشایند و خوب باشند و چه بد در همه افراد احساساتی را فرا می خوانند که با انها ارتباط های معناداری دارند. پس بهتر است با استفاده از رایحه های خوشبو کننده در نگهداری و سرویس دهی بهینه به مشتریان، مخاطبین و کارمندانتان، کسب و کار و محیط اداری یا تجاری خود را ارتقا دهید. با اهمیت دادن به این موضوع، از مزایای استفاده از خوشبو کننده ها و تاثیرات مثبت آنها بر افراد بهرهمند میشوید. از اصلی ترین مزیت های استفاده از رایحه های خوشایند خوشبوکننده ها میتوان به تاثیر آنها در تقویت انرژی، شادابی و نشاط در محیط اشاره داشت.

استفاده از خوشبو کننده اتوماتیک در محیط تجاریبه کار گیری خوشبو کننده ها و رایحه افشان ها در محیط های تجاری، اداری و دفاتر کار میتواند بر خلق و خوی کارمندان، مشتریان و مراجعین تاثیر گذار بوده و حال و هوای آنان را بهبود بخشیده و احساس رضایتمندی بیشتری از خدمات ارائه شده کسب نمایند. کاربرد رایحه های متناسب با محیط تاثیرگذاری آنها را دو چندان خواهد نمود. از این خاصیت رایحه ها میتوانید برای کسب بهترین نتیجه از رایحه افشانی در محیط کار یا تجارت خود بهره بگیرید. برای مشتریانتان احساس آرامش، انرژی و شادابی فراهم آورید تا آنها از گذراندن اوقات خود در فروشگاه یا اداره شما لذت ببرند. بدین شکل آنها به طور ناخودآگاه فضای کاری شما را به عنوان محیطی پر انرژی که بار ها به آن مراجعه خواهند نمود به یاد خواهند سپرد.

[irp posts=”8566″ name=”مزایای استفاده از دستگاه خوشبو ساز هوا و ویژگی های آن”]

تجهیزات و دستگاه های خوشبو کننده اتوماتیک

تجهیزات و دستگاه های خوشبو کننده اتوماتیکاغلب ما رایحه های خوشایند را دوست داریم چون به راحتی میتوان آنها را مدیریت کرد. اصلاح رایحه ها با استفاده از تجهیزات و دستگاه های خوشبو کننده اتوماتیک هوا محیط کار شما را دگرگون خواهد کرد. همچنین به شما این امکان را خواهد داد تا محیطی مثبت و لذت بخش برای همه چه کارمند و چه مشتری بسازید. از سوی دیگر از مزایا و تاثیرات مثبت رایحه ها و خواص آنها در محیط به کار گیری این محصولات بهرمند شوید.

آرورایحه با ارائه انواع دستگاه ها و رایحه های خوشبو کننده هوا این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید با انتخاب بهترین گزینه های رایحه افشانی در محیط کار و فعالیت خود، از مزایای رایحه خوشبوکننده خوشایند در محل کارتان بهرهمند شوید. همچنین مشاورین و کارشناسان آرورایحه آماده ارائه خدمات و راهنمایی شما در راستای انتخاب و خرید انواع رایحه های خوشبو کننده و تجهیزات رایحه افشانی خانگی، اداری، تجاری یا صنعتی برای محیط مورد نظر شما هستند.

[irp posts=”9347″ name=”اهمیت کاربرد رایحه در برند سازی با تجهیزات رایحه افشان”]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصیلیست دستگاه‌هالیست اسانس‌ها