تغییر بوی محیط کار با استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا

عکس دستگاه خوشبو کننده اداری آرورایحه

بهره گیری از رایحه ها و اسانس های خوشبو کننده در محیط کار و فضای اداری میتواند مزایای بسیاری برای کارمندان و حال و هوای مراجعین به اداره شما به همراه داشته باشد. کلمه رایحه درمانی از سال ۱۹۳۷ در اروپا مورد استفاده قرار گرفته است، اما استفاده از رایحه ها در ارتقا سطح انرژی محیط از هزاران سال پیش وجود داشته است. عصاره ها و رایحه های آروماتراپی می توانند تأثیرات مختلفی داشته باشند و حتی می توانند بر اساس ارتباط شخصی آنها با رایحه های خاص، افراد را تحت تأثیر متفاوتی قرار دهند.

به کار گیری رایحه های درمانی می تواند چندین اثر مفید بر روی ذهن و بدن شما داشته باشند. آنها می توانند استرس را برطرف کرده و اثر آرام بخشی داشته باشند، روحیه کارمندان و مراجعین را تقویت کرده و به آنها انرژی بدهد و شما را از مزایای خوشبو سازی محیط با استفاده از تجهیزات رایحه افشان اتوماتیک بهره مند کنند.

کدام رایحه برای محیط کار و فضای اداری مناسب است؟

خوشبوکننده اتوماتیک هوا AITAY II +رایحه ها و اسانس های خوشبو کننده متنوعی برای استفاده در محیط های مختلف وجود دارند. این رایحه ها بسته به نوع محیط و شرایط آن در مارکز تجاری، ادارات و حتی بیمارستان ها و مراکز بهداشت مرود استفاده قرار میگیرند. اما اینکه کدام موارد مناسب به کار گیری در محیط اداری و محل کار هستند تا بتوانند یک فضای صمیمی و مطلوب برای کارمندان فراهم آورند، برای بسیاری از کارفرمایان سوال است. در این مقاله به ۶ مورد از اسانس های قابل استفاده در خوشبوکننده اتوماتیک اداری اشاره خواهیم داشت و مزایای به کار گیری آنها را برایتان بازگو خواهیم نمود.

رایحه های خوشبو کننده اداری

۶ رایحه که در ادامه این مقاله در باره آن میخوانید، رایحه های مناسب و مطلوب قابل استفاده در دستگاه های رایحه افشان و خوشبوکننده اتوماتیک هوا در محیط اداری و محل کار هستند. شما می توانید جهت مشاهده و خرید دستگاه خوشبو کننده هوا به این لینک مراجعه کنید.

رایحه رزماری

رایحه قوی و تازه رزماری، با صبح های پر تحرک اداری (به ویژه شنبه ها) کاملاً مطابقت دارد. مطالعه ای در سال ۲۰۰۷ نشان داد که رزماری میزان کورتیزول را در جریان خون کنترل می کند، که به کاهش سطح استرس کمک می کند. این عطر محرک ذهن نیز هست، حفظ حافظه را بهبود می بخشد و به عنوان تسکین دهنده خستگی، سردرد و دردهای عضلانی شناخته می شود. استفاده از رایحه و اسانس خوشبو کننده رزماری در یک فضای اداری به ارتقا میزان انرژی کارمندان کمک می کند تا روی وظایف خود تمرکز کنند.

اسانس خوشبو کننده لیمو

اسانس خوشبو کننده اداری لیمورایحه مرکبات به ویژه اسانس بسیار قوی لیمو، ذهن را به لرزه درآورده و به سرعت عمل می کند. کاربرد این رایحه تنش، عصبانیت و اضطراب در محل کار را برطرف می کند. این امر همچنین باعث افزایش درک و تشخیص می شود. یک مطالعه اخیر در ژاپن نشان داد که استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا با رایحه لیمو، غلط تایپی را بیش از ۵۰ درصد در فعالیت های محیط اداری کاهش خواهد داد.

استفاده از رایحه و اسانس خوشبوکننده لیمو برای سلامتی و ارتقا انرژی در بیماران مفید است و میتواند در روند بهبود بیمار تاثیر گذاری زیادی داشته باشد. خواص ضد باکتری آن به مبارزه با سرماخوردگی و گلودرد و بهبود گردش خون کمک می کند. به طور کلی ، رایحه های مرکبات خواص انرژی دهنده و طراوت بخش بسیاری دارند.

 

 

اسانس و رایحه اسطوخودوس

در محیط های کاری با استرس زیاد، رایحه خوشبو کننده اسطوخودوس دارای خصوصیات آرام بخشی است. کاربرد این رایحه در دستگاه ها و تجهیزات رایحه افشان اتوماتیک هوا برای اعصاب بسیار تسکین دهنده است و تنش را کاهش خواهد داد، که می تواند در موقعیت های کاری و محیط اداری با فشار بالای کار به خوبی تاثیر گذار باشد. در یک مطالعه دانشگاه دوک، شرکت کنندگان دریافتند که استشمام رایحه اسطوخودوس به اندازه ماساژ آرامش بخش است. این به ویژه با ساعات پایانی روز، تنش را در ذهن و بدن کاهش می دهد و آرامش بسیاری به همراه خواهد داشت.

خوشبو کننده دارچین

این ادویه که به دلیل گنجاندن آن در انواع دسر های خوشمزه بسیار مشهور است، کمک موثری در بهبود بهره وری است. هیچ چیز نمی تواند حجم کار یا درجه استرس ناشی از یک تجارت یا صنعت خاص را تغییر دهد و حالات در یک دفتر اداری را بهبود بخشد. اما دارچین رایحه ای تغییر دهنده روحیه است که باعث ایجاد هوشیاری، بهبود تمرکز و توجه دقیق به جزئیات می شود.

یاس

این رایحه بسیار شیرین و بسیار معطر رایحه ای “احساس خوب” محسوب می شود که از هزاران سال پیش در آسیا استفاده می شود. این ماده از استرس، تنش، اضطراب و افسردگی رهایی می یابد. کاربرد این رایحه در دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک اداری مزایای بسیاری به همراه دارد. اسانس و رایحه گل یاس یک رایحه احیا کننده است که به محیط دفتری وارد می شود احساس آرامش، نشاط و انرژی خواهد داد. یاس بیش از حد حتی می تواند باعث ایجاد سرخوشی شود. بنابراین ، اگر تصمیم به ایجاد محیط اداری مطلوب و پیشرو دارید در استفاده از رایحه یاس، اعتدال را در نظر داشته باشید.

خوشبو کننده محیط اداری نعنا فلفلیرایحه نعناع فلفلی

اسانس خوشبو کننده نعناع فلفلی علاوه بر یک طعم دهنده تازه برای خمیر دندان یا آدامس، به دلیل توانایی تحریک هوشیاری و شفافیت ذهنی نیز مشهور است. این عطر و بوی برای استفاده در یک دستگاه خوشبو کننده هوا اتوماتیک اداری در اتاق کنفرانس که قرار است برای یک جلسه مهم یا جلسه طوفان فکری برگزار شود، مناسب بوده و باعث تقویت تمرکز و بهبود عملکرد مغز خواهد شد.

 

استفاده از تجهیزات کارآمد، خوشبو کننده ها و رایحه افشان های اتوماتیک در محیط اداری و محل کار میتواند به میزان زیادی در ارتقا سطح انرژی کارمندان و بهبود عملکرد فکری آنان تاثیر گذار خواهد بود. شناخت اسانس های خوشبوکننده و کاربرد مناسب رایحه ها در محیط ادارات و دفاتر خدمات رسانی، باعث بهبود در ارائه خدمات به مشتریان، افزایش میزان رضایتمندی آنان و بهبود وضعیت سلامت روحی و روانی کارمندانتان خواهد شد. آرورایحه با ارائه تجهیزات خوشبوکننده هوا و رایحه های خوشبو کننده متنوع میتواند شما را در راستای داشتن محیط اداری پویا و مطلوب یاری نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصیلیست دستگاه‌هالیست اسانس‌ها