تفاوت دستگاه مرطوب کننده و دستگاه خوشبو کننده هوا

قیمت دستگاه رایحه افشان اتوماتیک

استفاده از تجهیزات خوشبو کننده هوا یا دستگاه های مرطوب کننده هوا، میتوانند به میزان زیادی در کیفیت هوای اطراف ما موثر باشند. با این حال انتخاب دستگاه مناسب، گاهی گمراه کننده است. بسیاری از ما، تفاوت خاصی بین دستگاه خوشبو کننده با مرطوب کننده هوا نمیبینیم. این در حالیست که کاربرد و استفاده از این دستگاه ها برای موارد مختلف کاملا نتیجه های متفاوتی به دست خواهد داد. با شناخت تفاوت های دستگاه رایحه افشان اتوماتیک و دستگاه های مرطوب کننده هوا و استفاده از دستگاه مناسب با نیازمان، نتیجه مطلوب تری کسب نماییم.

تفاوت دستگاه رایحه افشان اتوماتیک و مرطوب کننده هوا

اغلب اوقات دستگاه های رطوبت ساز هوا با پخش کننده های رایحه اشتباه گرفته می شوند. این محصولات از بیرون می توانند شبیه به یکدیگر باشند یا ظاهر کارکرد آنها مشابه یکدیگر باشد. اما چندین تفاوت مهم بین این دو فناوری وجود دارد. هر یک از این تجهیزات برای پاسخگویی به یک نیاز در تهویه هوا طراحی شده اند. در جدول زیر میتوانید برخی تفاوت های اصلی دو دستگاه رایحه افشان اتوماتیک و رطوبت ساز را بررسی کنید و متوجه شوید کدامیک از این دو، دستگاه میتوانند پاسخگوی نیاز شما باشند.

مرطوب کننده هوا دستگاه رایحه افشان اتوماتیک
کاربرد افزایش رطوبت هوا پراکندن رایحه و اسانس ها
مزایا برطرف کردن خشکی هوا، درمان پوست خشک، رفع مشکل تنفسی مانند سرفه و گرفتگی بینی کاربرد در رایحه درمانی، اسانس افشان محیط، استفاده از خواص رایحه ها بدون افزایش رطوبت محیط
شیوه کار به کار گیری آب و تبخیر آن برای افزایش میزان رطوبت محیط به کارگیری اسانس های متنوع برای ایجاد رایحه مطبوع در محیط
ابعاد مخزن و دستگاه اغلب دارای ابعاد بزرگ، و مخازن بزرگ برای نگهداری آب هستند. ابعاد کم، برای نگهداری اسانس و رایحه با حجم نسبتا پایین

 

به چه نوع دستگاهی نیاز دارید؟

دستکاه مرطوب کننده هوااگر در محیط مورد نظر به رطوبت بیشتری در هوای احتیاج دارید، استفاده از یک دستگاه مرطوب کننده هوا میتواند مشکل خشکی هوای محیط شما را برطرف نماید. اما اگر قصد شما ایجاد رایحه به محیط است و نیازی به افزایش رطوبت نداشته باشید، دستگاه رایحه افشان اتوماتیک بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. به دلیل کم بودن آب در رایحه ها و اسانس ها، استفاده از دستگاه های رایحه افشان اتوماتیک برای افزایش رطوبت محیط مناسب نخواهد بود.

رطوبت بیشتر در محیط چه فوایدی دارد؟

داشتن سطح رطوبت مناسب در خانه می تواند تنفس را راحت تر نماید، به طور موقت سرفه یا گرفتگی بینی را تسکین دهد. رطوبت موجود در هوا همچنین می تواند به طور موقت خشکی پوست، خشکی چشم و لب ها را برطرف کند. رطوبت مناسب فواید مهمی نیز برای کل خانه شما دارد، در ساختمان هایی که به کفپوش های چوبی مجهزند، استفاده از مرطوب کننده ها میتواند از بروز ترک در آنها جلوگیری نماید.

مزایای استفاده از دستگاه رایحه افشان اتوماتیک در محیط چیست؟

دستگاه رایحه افشان و خوشبو ساز اتوماتیکبه کار گیری دستگاه رایحه افشان و اسانس های خوشبوکننده میتواند برای محیط مزایای بیشماری به همراه آورد، این تجهیزات به طور تخصصی برای رایحه افشانی، بهبود کیفیت هوای محیط و بهره مندی از خواص رایحه ها طراحی شده اند. به کار گیری رایحه افشان ها و خوشبو کننده های اتوماتیک هوا میتواند در مواردی همچون رایحه درمانی، افزایش سطح انرژی و شادابی در محیط، ارتقا قدرت تمرکز، آرامش بخشی بیشتر و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار گیرند.

شما با شناخت نیاز خود میتوانید به راحتی با استفاده از این تجهیزات و دستگاه های مختلف به نتیجه مطلوب و مورد نظر خود دست یابید.

موارد کاربرد رایحه افشان اتوماتیک

تنوع طراحی و تولید دستگاه های رایحه افشان و خوشبو کننده های اتوماتیک امکان استفاده از این تجهیزات در محیط های متنوع را امکان پذیر نموده است. به کار گیری این دستگاه ها در مواردی همچون مجموعه های تجاری و خدماتی، مراکز مذهبی، محیط های بیمارستان و آسایشگاه ها، ادارات، منازل و همچنین مراکز صنعتی امکان پذیر است. خوشبوکننده های صنعتی یا دستگاه رایحه افشان اتوماتیک با امکان اتصال به سیستم تهویه هوا، میتوانند در کنار این سیستم به رایحه افشانی در محیط پرداخته و محیط کار را خوشبو نماید. استفاده از دستگاه های خوشبوکننده به دلیل داشتن سامانه اتمیزیشن و امکان رایحه افشانی با کیفیت بالا، در محیط های وسیع و گسترده امکان پذیر می باشد.

ویژگی های دستگاه خوشبو کننده و رایحه افشان اتوماتیک هوا

بهترین اسانس ها و رایحه های خوشبو کننده اتوماتیک منزل با دستگاه عطر افشان

خوشبو کننده های هوا یا دستگاه رایحه افشان اتوماتیک با بهره گیری از تکنولوژی های روز میتوانند به بهترین شکل ممکن هوای محیط را خوشبو نمایند. با امکان زمان بندی در این تجهیزات میتوانید مصرف بهینه اسانس و ماده خوشبو کننده را تضمین کرده و از اثر گذاری مناسب خوشبوکننده هوا آن در محیط اطمینان حاصل نمایید. به کار گیری تکنولوژی اتمیزیشن در رایحه افشان های اتوماتیک، امکان پخش بهینه رایحه در مدت زمان کوتاه را فراهم میکند. همچنین این تکنولوژی دستگاه را قادر ساخته تا بتواند در محیط هایی با ابعاد بسیار بزرگ نیز به رایحه پراکنی پرداخته و اسانس را به طور یکنواخت در محیط پخش نماید.

مصرف برق و اسانس در تجهیزات خوشبو کننده اتوماتیک پایین است، این امر کاهش هزینه های کارکرد دستگاه را به همراه خواهد داشت. تنوع دستگاه های خوشبوکننده اتوماتیک هوا، بکارگیری این تجهیزات در محیط منازل، ادارات، مراکز تجاری و محیط های صنعتی را امکان پذیر نموده است.

آرورایحه با ارائه انواع دستگاه رایحه افشان اتوماتیک و تنوع رایحه های خوشبو کننده هوا امکان انتخاب تجهیزات مناسب و اسانس های مطلوب خوشبوکننده در محیط شما را فراهم آورده است. کارشناسان و مشاورین متخصص آرورایحه میتوانند شما را در خصوص انتخاب تجهیزات و رایحه های مناسب، راهنمایی و مشاوره دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصیلیست دستگاه‌هالیست اسانس‌ها