معرفی، راه اندازی و تنظیم دستگاه خوشبو کننده هوا EA5000

معرفی، راه اندازی و تنظیم دستگاه خوشبو کننده هوا EA5000

دستگاه خوشبو کننده صنعتی EA5000 در محیط های مختلف به ویژه محیط هایی با وسعت بالا همچون هتل ها، مجتمع های تجاری، ادارات و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه که از تکنولوژی اتمیزیشن برای پخش رایحه ها استفاده می کند توانایی تبدیل اسانس به بخار را داشته و ذرات را به صورت بهینه و یکنواخت در محیط می پراکند. در این دستگاه خوشبو کننده از اسانس پایه الکل استفاده می گردد. این دستگاه قابلیت برنامه ریزی و زمان بندی داشته و همچنین می توان خوشبو کننده را در مدت زمان طولانی تری در شبانه روز به کارگرفت. در ادامه مطلب به نحوه تنظیم دستگاه خوشبو کننده هوا پرداخته می شود. با توجه به قدرت پخش اسانس و رایحه این دستگاه خوشبو کننده استفاده از این دستگاه در محیط های وسیع همانند هتل ها، مراکز همایش، مراکز آموزشی، اماکن مذهبی(همچون مساجد) و سالن های ورزشی کاربرد بسیاری خواهد داشت.

ویژگی های دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک EA5000

دستگاه رایحه افشان EA5000 با استفاده از تکنولوژی اتمیزیشن، توانایی پوشش دهی مساحت ۵۰۰۰ متر مکعب را در مدت زمانی کمتر از ۵ دقیقه دارد. از این دستگاه می توان در دستگاه هواساز استفاده نمود. خوشبو کننده EA5000 دارای برنامه زمان بندی و قابلیت برنامه ریزی ساعات کارکرد برای مصرف بهینه اسانس است و با داشتن کنترل از راه دور می توان دستگاه را کنترل نمود.

نحوه تنظیم دستگاه خوشبو کننده هوا صنعتی

نحوه تنظیم دستگاه خوشبو کننده هوا صنعتی

برخلاف سایر دستگاه های رایج خوشبو کننده،EA5000 تنها با اتصال به برق شروع به کار نمی کند. نحوه تنظیم دستگاه خوشبو کننده هوا به صورتی است که بعد از اتصال به برق و زدن کلید Power شروع به کار کرده و می توانید دستگاه را برای آغاز به کار تنظیم نمایید. محتویات داخل بسته بندیEA5000 علاوه بر اصلی، یک ریموت کنترل داشته که توسط آن می توان کارکرد دستگاه را کنترل و تنظیم نمود. این دستگاه دارای چهار LED برای تعیین وضعیت و یک صفحه نمایشگر است.

کلید ها بر روی کنترل دستگاه روشن و خاموش کردن آن، انجام تنظیمات و برنامه ریزی آن را در اختیار کاربر قرار می دهند. چراغ LED روی بدنه دستگاه Power وضعیت های روشن بودن،Motor کارکرد بخش مرکزی دستگاه، Turbo فعال یا غیر فعال بودن حالت توربو و Tank-Empty هشدار دهنده خالی بودن مخزن اسانس را به اطلاع کاربر می رسانند.

تنظیمات کارکرد دستگاه خوشبو کننده هوا صنعتی EA5000

نمایشگر دستگاه خوشبوکننده صنعتی

در مواردی بسته به محیط ممکن است میزان اسانس به میزان کم یا زیادی پخش شده و با درخواست کاربر مطابقت نداشته باشد. در این صورت کاربر می تواند با فشردن کلید Menu از روی ریموت به تنظیمات خوشبو کننده وارد شده و میزان عطر افشانی دستگاه را تنظیم نماید.

مد عادی Normal Mode

مد عادی Normal Mode

با فشردن کلید منو و ورود به صفحه تنظیمات می توانید مدت زمان روشن بودن دستگاه را تنظیم کنید. این عدد می تواند بین ۱ تا ۶ دقیقه تنظیم گردد. برای تعیین مدت خاموش بودن دستگاه با زدن کلید Forward از روی ریموت کنترل مدت زمان بین ۶ تا ۵۹ دقیقه قابل تنظیم خواهد بود. با فشردن کلید Ok تنظیمات ذخیره شده و وارد تنظیمات بخش توربو می شوید.

مد توربو Turbo mode

مد توربو Turbo mode

مد توربو در دستگاه خوشبو کننده هوا صنعتی EA5000 مخصوص زمانی است که لازم دارید دستگاه با قدرت بیشتری کار کند. در این وضعیت محدوده روشن بودن دستگاه بین ۱ تا ۱۵ دقیقه و خاموش بودن آن بین ۶ تا ۵۹ دقیقه قابل تنظیم می باشد. بعد از زدن کلید Ok در این مرحله به صفحه تنظیم حجم مخزن وارد می شوید که در آن با مشخص کردن حجم اسانس قرار گرفته در دستگاه، خوشبو کننده EA5000 شروع به کار می کند.

تنظیم فعالیت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک دستگاه EA5000

تنظیم فعالیت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک دستگاه EA5000

در این صفحه تنظیمات عملکرد دستگاه تعیین می گردد که به دو حالت اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک قابل تنظیم می باشد. وضعیت خوشبو کننده نیمه اتوماتیک، کارکرد EA5000 در طول ۲۴ ساعت بر اساس زمان روشن یا خاموش بودن انتخابی شما به طوری که قبلا توضیح دادیم عمل می کند. کارکرد دستگاه در حالت خوشبو کننده اتوماتیک به این صورت خواهد بود که خوشبو کننده تنها در بازه هایی ک شما تعیین کرده باشید شروع به کار می نماید. با انتخاب این حالت شما می توانید طی تنظیمات و برنامه ریزی هفتگی معین کنید دستگاه در چه روز هایی و چه ساعاتی به رایحه افشانی بپردازد. بعد از انجام برنامه ریزی باز هم با فشردن کلید Ok تنظیمات ذخیره خواهند شد.

تنظیم روز و ساعت دستگاه خوشبو کننده هوا صنعتی

در این بخش شما می توانید با فشردن کلید های بالا و پایین روز و ساعت دستگاه را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که انجام دقیق این تنظیمات برای کارکرد صحیح دستگاه در وضعیت اتوماتیک اهمیت فراوانی دارد.

برنامه ریزی هفتگی دستگاه خوشبو کننده

برنامه ریزی هفتگی دستگاه خوشبو کننده

با فشردن کلید Prog از روی ریموت کنترل دستگاه به صفحه زمان عطر افشانی وارد شوید. در این صفحه پنج برنامه قابل ثبت است، که با فشردن کلید Prog می توانید بین برنامه های ثبت شده سوییچ کرده و برنامه مورد نظرتان را انتخاب نمایید. در این صفحه می توانید Mode دستگاه را از بین عادی و توربو انتخاب کرده و ساعت فعالیت دستگاه را تنظیم نمایید.

تنظیم کارکرد ۳ ساعته دستگاه

تنظیم کارکرد 3 ساعته دستگاه

درصورتی که به صورت اضطراری و خارج از بازه های تنظیم شده در حالت اتوماتیک، نیاز به عطر افشانی دارید می توانید با فشردن کلید ۳hours از ریموت کنترل به صورت نیمه اتوماتیک و به مدت ۳ ساعت خوشبو کننده EA5000 را فعال نمایید. بعد از پایان این ۳ ساعت دستگاه به حالت اتوماتیک برگشته و طبق برنامه ریزی هفتگی تنظیم شده به کار خود ادامه می دهد.

تعمیر دستگاه خوشبو کننده هوا EA5000

در صورت مشاهده هرگونه ایراد در دستگاه خوشبو کننده هوا صنعتی EA5000 می توانید با بخش پشتیبانی آرورایحه تماس برقرار کنید تا از خدمات پس از فروش و گارانتی یکساله محصول بهره مند شوید. لازم به ذکر هرگونه تعمیر دستگاه خوشبو کننده هوا به صورت دستی، گارانتی محصول را باطل می کند.

مشاوره و خرید دستگاه خوشبو کننده

حس بویایی یکی از قدرتمندترین حواس در انسان ها است و تأثیر عمیقی بر مغز ما دارد. در انسان، استشمام بو این توانایی را دارد که بر تصمیمات و رفتار فرد تأثیر بگذارد. رایحه اسانس می تواند خاطره یا رویدادی خوشایند از گذشته را به فرد یادآوری کند. به طور مثال در محیط های شلوغ که آب و هوای نا مساعدی دارند، باعث می شود افراد احساس بیماری، خستگی و استرس نداشته باشند و با استشمام رایحه ای معطر و مطلوب، مشتریان بیشتری جذب شوند. این به نوبه خود نوعی بازاریابی است. به طور کلی در نظر داشته باشید استفاده از بهترین خوشبو کننده هوا تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار دارد. برای تهیه این دستگاه خوشبو کننده میتوانید از طریق مراجعه به صفحه خرید دستگاه EA5000 اقدام به خرید این خوشبو کننده نمایید. کارشناسان و مشاورین ما همواره آماده ارائه راهنمایی های لازم در خصوص خرید دستگاه و اسانس مناسب برای محیط کاری، تجاری یا منازل شما خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصیلیست دستگاه‌هالیست اسانس‌ها