قطره خوشبو کننده هوا چیست

تکنولوژی دستگاه خوشبوکننده هوا

قطره خوشبو کننده هوا یکی از کاربردی ترین محصولاتی که امروزه مورد توجه قرار گرفته و با نام اسانس دستگاه خوشبو کننده هوا نیز از آن یاد شده. اسانس خوشبو کننده هوا یا رایحه خوشبو کننده گزینه ای مناسب برای استفاده در محیط های بسته تلقی می شود و امروزه بیش از گذشته خصوصیت فوق العاده آن شناخته شده و مورد استقبال بی چون و چرای مردم قرار گرفته، با توجه به این که انسان ها قدرت یادآوری برند خاص با بوی مطبوع را در خاطر خود به شکلی ماندگار به خاطر می سپارد یکی از مهم ترین کاربردهای قطره خوشبو کننده هوا بهره گیری از آن در محیط های اداری برای برند سازی است و از این روی در روانشناسی امروزه ثابت شده که قطره خوشبو کننده هوا می تواند کارایی بسیار زیادی داشته باشد.

قطره خوشبوکننده مناسب فضاهای سرپوشیده
دلایل استفاده از خوشبو کننده

دلایل استفاده از قطره خوشبو کننده هوا

استفاده از اسانس خوشبو کننده هوا مسئله بسیار با اهمیتی است و شما می توانید برای برند سازی از آن استفاده کنید. همچنین قطره خوشبو کننده هوا می تواند از بروز بوی بد در محیط به میزان شگفت آوری جلوگیری کند و بوی خوش خود را در فضا حکم فرما کند. این محصول همچنین در محیط های بسته و فضاهای سرپوشیده کارایی های بسیار فراوانی دارد و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. بکارگیری عطرافشان هوا همچنین می تواند برای برند سازی نیز مناسب باشد و باید از رایحه خوش آن به بهترین شکل ممکن بهره مند شد.

نحوه انتخاب اسانس خوشبو کننده

یکی از سوالاتی که ممکن است در هنگام خرید اسانس خوشبو کننده ایجاد شود، نحوه انتخاب اسانس می باشد و دانستن این نکته در این خصوص خالی از لطف نیست که قطره خوشبو کننده هوا با توجه به کیفیتی که از آن برخوردار می باشد باید بر اساس نوع فصل مورد استفاده واقع شود. توجه داشته باشید انتخاب صحیح اسانس خوشبوکننده حتما می باید مطابق با فصل و نوع کاربری و دانستن جنسیت مراجعه کنندگان و نیز میزان سن تقریبی آن ها صورت گیرد که این نحوه گزینش مطمئنا نتیجه مدنظر را برای کارفرما حاصل خواهد کرد.

برای انتخاب یک رایحه مناسب، باید دقت داشته باشید که رایحه های گرم و شیرین نباید مورد استفاده باشند. انتخاب رایحه های گرم و شیرین باعث می شود که فرد دچار گرما و کلافگی شود و از این روی شاید اثرات سوء در برند سازی شما داشته باشد. در ادامه باید بگوییم که رایحه های ترش، تلخ، سرد، خنک، وحشی و جنگلی گزینه ای مناسب برای جلوگیری از ایجاد حس گرما در فرد به شمار می رود. همچنین در فصل تابستان می توان با رایحه های خنک، طراوت و شادابی بیشتری داشته باشیم و به طور کلی در خصوص انتخاب یک محصول مناسب در ادامه توضیحات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد که می تواند انتخاب اسانس قطره خوشبو کننده هوا را برای شما بهبود بخشد.

معرفی رایحه های مناسب برای خوشبو نمودن محیط

رایحه کلین کاتن (Clean Cotton) : رایحه های سبک و ملایم را می توان به خصوص برای محیط های گرم و جهت استفاده در فصل تابستان استفاده نمود. این محصول بوی شیک و ملایمی دارد و یکی از پر طرفدار ترین محصولات عرضه شده در بازار به شمار می رود.

رایحه ارکیده (Bright Orchid) : این رایحه در قطره خوشبوکننده هوا می تواند در ایجاد حس شادابی و طراوت در محیط مورد استفاده قرار گیرد. این محصول با رایحه خنک می تواند انتخابی بسیار مناسب برای تابستان باشد و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

رایحه لیمو (Lemon) : این رایحه دلپذیر را می توان برای داشتن محیط شاداب و پر نشاط در منزل، محل کار، سالن های ورزشی، هتل، سالن های اجتماعات و غیره مورد استفاده قرار داد و یکی از بهترین محصولات عرضه شده در بازار شناخته می شود.

رایحه جینجر (Ginger) : جینجر یک رایحه به دست آمده از گل های زنجبیل بوده و به دلیل رایحه خنک و تلخ از پرطرفدار ترین انواع محصولات مناسب و پر طرفدار برای تابستان به شمار می رود.

استفاده از اسانس دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و باید با دقت بسیار زیادی صورت گیرد. برای مشاوره بیشتر می توانید از کارشناسان آرورایحه از طریق تلفن ۰۲۱۸۷۱۸۵۵۵۵ و یا گفتگوی آنلاین در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصیلیست دستگاه‌هالیست اسانس‌ها