ایجاد رایحه دلنشین در منزل با دستگاه خوشبو کننده خانگی برقی

دستگاه خوشبو کننده خانگی برقی و رومیزی

عطر و بوی خانه بسیار مهم است، چرا که استشمام بو در کنار آراستگی اولین احساس هنگام ورود به منزل می باشد. ایجاد انگیزه و آرامش در ایجاد فضای راحت در فضای شما با اطمینان از بوی خوب آن نیز باعث ایجاد انگیزه می شود. برای معطر ساختن فضای خانه راهکارهای مختلفی وجود دارد مانند استفاده از شمع های معطر، عود، افشانه های دستی و … اما اثر همه این تجهیزات موقتی است و به اندازه کافی اثر غالب ندارند. گاهی اوقات، بوی نامطبوع ممکن است در خانه نفوذ کند که برای افراد خانه و مهمانان ناخوشایند خواهد بود. مواد غذایی سوخته و برخی خوراکی ها فضای خانه را نامطبوع می سازد که باید با استفاده از راهکارهای مناسب مانند دستگاه خوشبو کننده خانگی برقی از بین ببرند. رایحه های ملایم خانگی مانند گل ها، لیمو و مرکبات در کنار تهویه به از بین رفتن بوی بد در خانه کمک می کند.

تاثیر رایحه مطبوع در خانه

هر خانه بوی خاصی دارد که گاهی اوقات می تواند بسیار جذاب یا گاهی به نوعی عجیب باشد. رایحه یک خانه می تواند به اندازه رنگ اتاق بر درک افراد تأثیر بگذارد. ثابت شده است که حافظه مربوط به رایحه ها بسیار طولانی تر از حافظه تصویری است. یک رایحه آشنا می تواند ابزاری قدرتمند برای انتقال ما به لحظه قابل توجهی از زندگی ما باشد که به آن رایحه مربوط می شود ، به همین دلیل است که فرد باید سعی کند به جای تمرکز بر نور و دکوراسیون ، به انتخاب عطر خانگی مناسب توجه کند.

[irp posts=”7777″ name=”11 مزیت استفاده از دستگاه عطر افشان در خانه”]

دستگاه خوشبو کننده خانگی برقی

این روزها رایحه درمانی و اسانس ها از بحث های پرطرفدار روز به شمار می­ آیند. بسیاری افراد اذعان دارند که استفاده از رایحه های طبیعی به نفعشان بوده است. قدرت رایحه ها می تواند بر سلامتی شما تاثیر بگذارد و شاید به همین دلیل است که بسیاری افراد برای خواب بهتر، بهبود شرایط پوست ،کمک به هضم غذا و بهبود از بیماری از آن ها استفاده می کنند. دستگاه خوشبو کننده خانگی برقی وسیله ای بی نظیر برای خوشبو کردن هوای خانه می باشد که تنها طی چند دقیقه تمامی فضای خانه را پوشش داده و بوهای نامطبوع پراکنده شده به دلایل مختلف را از بین می برد. این دستگاه ها به همراه اسانس های مختلف قابل استفاده هستند و متناسب با سلیقه افراد خانه و ماهیت رایحه اسانس انتخاب می شوند. دستگاه خوشبو کننده خانگی برقی بر خلاف افشانه ها یا شمع های معطر رایحه را با ماندگاری بسیار بالا در محیط پراکنده می سازند.

دستگاه خوشبو کننده خانگی برقی

مزایای دستگاه خوشبو کننده خانگی برقی

در ادامه به برخی فواید استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در منزل اشاره می کنیم:

پخش سریع اسانس در فضا

دستگاه خوشبو کننده ، اسانس مورد نظر شما را به میلیون ها ذره تقسیم می کند و ذرات مانند بخار آب در فضا پخش می شوند. در واقع تنها چند دقیقه طول خواهد کشید تا تمام اتاق از رایحه لبریز شود که این ویژگی حاصل تکنولوژی اتمیزیشن به کار رفته در دستگاه خوشبو کننده برقی می باشد. علاوه بر این که اسانس در مدتی بسیار کوتاه در محیط پراکنده می شود، سراسر فضا را در بر می گیرد.

خانه­ ای با بوی فوق العاده

وقتی در خانه دستگاه خوشبو کننده هوا برقی وجود داشته باشد، دیگر نیازی به شمع های معطر یا اسپری خوشبو کننده نخواهد بود زیرا رایحه­ اسانس خوشبو کننده در سراسر خانه پخش خواهد شد و بوهای بد به راحتی دفع می شوند. دستگاه های خوشبو کننده کل رایحه را یکسان پخش می کند بنابراین در تمام اتاق میزان یکسانی از رایحه پخش خواهد شد.

خواص مفید اسانس حفظ خواهد شد

اسانس ها هرگز نباید حرارت ببینند و در غیر اینصورت خواص مفید خود را از دست خواهند داد و بدون استفاده خواهند بود. با استفاده از دستگاه خوشبو کننده اطمینان خواهید داشت که اسانس خواص موثر و کیفیت خود را حفظ خواهد کرد و شما خواهید توانست از فواید آن ها استفاده کنید.

دستگاه خوشبو کننده خانگی برقی بی خطر است

اگر در منزل کودک یاد کودکان باشند استفاده از شمع فایده ­ای نخواهد داشت چرا که خطرات احتمالی را به دنبال خواهد داشت. اما دستگاه خوشبو کننده کاملا بی خطر است چرا که در هنگام به کار گیری آن ها همانند شمع ها و دستگاه های بخور خبری از موم و احتمال سوختگی و سایر حوادث وجود ندارد.

چه دستگاهی برای منزل مناسب است؟

دستگاه های خوشبو کننده هوا برقی در مدل ها و اندازه های متنوعی طراحی و تولید شده اند تا امکان بهره مندی از آن ها در محیط های مختلف با ویژگی های متفاوت، وجود داشته باشد. به عنوان مثال مجتمع های تجاری دارای فضای وسیع و رفت و آمد بالا هستند که برای معطر شدن به دستگاه های بزرگ تر نیاز دارند. همچنین فروشگاه های کوچک تر با استفاده از دستگاه های کوچک تر نیز خوشبو خواهند شد. در منازل مسکونی که فضا محدودتر و تعداد افراد کمتر است، خوشبو کننده های برقی با اندازه مناسب و ظاهری زیبا طراحی شده اند که برای متراژهای خانگی کاملا مناسب و کارآمد می باشد. دستگاه خوشبو کننده خانگی برقی در رنگ های گوناگون عرضه شده و انتخاب را برای منزل آسان تر می سازد. فروشگاه آرورایحه بهترین تجهیزات و دستگاه های معطر سازی منزل و محیط های دیگر را به شما ارائه می دهند.

[irp posts=”5123″ name=”آشنایی با دستگاه خوشبو کننده هوا منزل”]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصیلیست دستگاه‌هالیست اسانس‌ها