هفت دلیل استفاده از خوشبوکننده رستوران

دستگاه خوشبو کننده رستوران

رستوران ها و کافی شاپ ها یکی از مهمترین مکان هایی هستند که طرفداران زیادی دارند. افراد علاوه بر اینکه برای غذا خوردن به این محیط ها می روند بلکه به عنوان تفریح نیز به این محیط ها سر می زنند گاها چند ساعت را در آنجا می گذرانند. صاحبان رستوران ها همواره در پی بهتر کردن محیط و فروش بیشتر هستند. اما راهی وجود دارد که می توان باعث شد افراد تمایل بیشتری برای ماندن در رستوران داشته باشند که منجر به سفارشات بیشتر و فروش بیشتر می گردد. استفاده از خوشبوکننده رستوران می تواند بر عوامل فروش بیشتر تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. این موضوع در ادامه شرح داده می شود.

هفت دلیل استفاده از خوشبوکننده رستوران
استفاده از خوشبو کننده رستوران برای فروش بیشتر

فروش بیشتر در رستوران با معجزه خوشبوکننده رستوران

صاحبان رستوران ها و کافی شاپ ها به دنبال بهتر کردن محیط رستوران و فروش بیشتر هستند. شاید در مورد تاثیر رایحه ها و خوشبو کننده ها در فروش و بازاریابی شنیده باشید، آیا شما هم به فکر بهتر کردن محیط رستوران با استفاده از خوشبو کننده هستید اما از تاثیر گذاری آن مطمئن نیستید؟ واضح است که بعنوان مدیر شما نیز بخواهید از روز اول سودآوری داشته باشید. در اینجا به هفت دلیل برای استفاده از رایحه اشاره می کنیم که تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتریان، ماندگاری آن ها و وفاداری آن ها به این محیط و رستوران می گردد.

۱. احساس راحتی بیشتر

با پخش رایحه مناسب در محیط، میهمانان رستوران احساس راحتی بیشتری دارند. محیط خوشبو به مراجعین احساس بهتری می دهد. با رایحه بهتر افراد احساس رفاه بیشتری نیز دارند و همین موضوع باعث ایجاد حس بهتر به آن محیط می شود. خوشبوکننده رستوران می تواند در افراد احساس راحتی و در خانه بودن بدهد.

۲. حضور بیشتر در محیط

تحقیقات نشان داده در رستوران های مختلف رایحه ها مدت زمان توقف افراد را تا ۵۰% افزایش داده اند. مطالعات مرتبط و جدیدتر نیز نشان دادند که محیط معطر تاثیر مثبتی بر رفتار افراد در رستوران دارد. این رفتار مثبت می تواند تعامل مشتریان با یکدیگر و یا با نیروهای خدمات و پذیرایی باشد.

۳. افزایش اشتها با خوشبوکننده رستوران

رایحه ها تاثیر بسیار زیادی در اشتها دارند. برخی از رایحه ها می توانند باعث اشتهای بیشتر افراد شوند. افراد با احساس رایحه خوش مایل به توقف بیشتر و طولانی تر هستند. همچنین افزایش اشتهای آن ها نیز می تواند در نهایت منجر به فروش بیشتر گردد. بنابراین با قرار دادن یک دستگاه خوشبوکننده هوا می توان باعث ایجاد حس خوب به مشتریان شد.

۴. ایجاد ارتباط عاطفی بین افراد

تحقیقی که توسط برنده جایزه نوبل صورت گرفت نشان داد که حس بویایی احساسی ترین حس ماست. دلیل آن نیز این است که حس بویایی توسط بخش تحلیلگر مغز پردازش نمی شود بلکه با بخش احساسی پردازش می شوند و این به این معناست که احساسات آنی ما با رایحه های خاصی مرتبط اند.

۵. خاطره سازی از رستوران در ذهن مشتریان

فرد موردعلاقه تان را به یاد آورید. احتمالا جزئیاتی مانند حالت موها یا طرز راه رفتن وی را به خاطر ندارید اما مطمئنا عطر او را هنوز به یاد دارید. دلیل این مسئله این است که رایحه از طریق هیپوکاموس پردازش می شود که بر خاطرات ما نیز نظارت دارد. به همین دلیل است که رایحه ها مدت ها بعد از دیدار افراد در ذهن ما می مانند. با استفاده از یک اسانس خوشبوکننده مناسب در رستوران، می توانید در ذهن مشتریان خاطره ایجاد نمایید. این موضوع باعث می شود افراد هر موقع چنین رایحه ای به مشامشان برسد، به یاد رستوران شما بیفتند.

۶. بازگشت مجدد افراد به رستوران

رایحه می تواند انگیزه مراجعه مجدد باشد. این موضوع منطقی نیز هست که اگر در جایی تجربه مثبتی داشته باشید باز هم بطور طبیعی به همانجا باز خواهید گشت.

۷. بوی سیگار دیگر به مشام نمیرسد

اولین کار برای بهبود تجربه افراد این است که مطمئن شویم هیچ بوی نامطبوعی در رستوران یا کافه به مشام نمی رسد. همانطور که رایحه های خوش افراد را در محل ماندگار می کنند، بوی نامطبوع نیز تاثیر عکس را خواهد داشت. با خوشبوکننده رستوران و انتشار رایحه خوش در هوا، بوهای نامصبوع مانند بوی سیگار نیز از بین خواهد رفت.

بوی رستوران
انتشار بوی خوب در رستوران و کافی شاپ و تاثیر در فروش

نکته های حائز اهمیت خوشبوکننده رستوران

اگر می خواهید در محیط رایحه افشانی کنیدکنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید مراحل ذیل را دنبال کنید: به محیطی فکر کنید که دوست دارید بسازید و رایحه ای را در نظر بگیرید که برای آن محیط مناسب است. با یک کارشناس بازاریابی رایحه صحبت کنید که برای اطمینان از نتیجه کار خود در رستوران شما از تکنولوژی روز استفاده می کند. با قرار دادن دستگاه خوشبوکننده رستوران می توان کم کم به بازخورد مشتریان به خصوص مشتریان ثابت توجه نمود و تغییر رفتار آن ها را حس کرد.

[irp posts=”6404″ name=”مزایا و راهنمای خرید بهترین دستگاه خوشبو کننده رستوران”]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصیلیست دستگاه‌هالیست اسانس‌ها