نکات ساده جذابیت در استایل

نکات ساده جذابیت در استایل

بدیهی است که ساختن یک استایل تاثیرگذار و متفاوت مانند تمامی زمینه‌های هنری نیازمند داشتن تجربه و دانش کافی و مرتبط است تا به درستی اجرا شده و بخوبی خودش را نشان دهد. هر چه استایل و سبک انتخابی شما پیچیده‌تر و حتی شلوغ‌تر باشد نیازمند تبحر و علم بیشتر است تا نتیجه‌ی عکس ندهد. اما قوانین و نکات ساده جذابیت در استایل وجود دارد که به راحتی می‌توان با رعایت آن ها در زندگی روزمره‌ی خود به هدف خود برسید و شخصیتی جذاب از خود به نمایش بگذارید.

نکته مهم این است که اصل عدم افراط و تفریط در سبک بوده و بطور کلی هر موضوعی که بیش از حد به سمت کمی یا زیادی برود تاثیر منفی از خود به جای می‌گذارد و تناسب و هماهنگی میان المان‌های مختلف از اهمیت ویژه و بخصوصی برخوردار است. هدف این مقاله برشماری برخی از مهم‌ترین نکاتی است که به سادگی در تیپ و استایل شما تاثیر مثبت می‌گذارد. به یاد داشته باشید که بوی خوش و استفاده از انواع اسانس خوشبوکننده تاثیر چندانی بر ظاهر شیک شما خواهد داشت.

تاثیر عطر و ادکلن در جذابیت استایل

یکی از تاثیرگذارترین متدها در شکل‌دهی استایل و شخصیت، همچنین خوش‌پوشی شما شناخته می‌شود، انتخاب و استفاده از یک عطر و ادکلن مناسب با روحیات شماست. با توجه به اصل تاثیرگذاری عطر در خلق و خو و همچنین مباحث آروماتراپی که مربوط به رایحه‌درمانی می‌باشد، انتخاب یک عطر نیازمند توجه و دقت بالایی است. جدا از این موارد، یکی از اولین مشخصه‌هایی که در برخورد شما با افراد دیگر مورد سنجش دیگران قرار می‌گیرد عطر و رایحه‌ای است که از شما به مشام آن‌ها می‌رسد. این رایحه به شما اعتماد به نفس و به طرف مقابل حس امنیت و اطمینان می‌بخشد و از شما در نظرش شخصیتی محترم و مطمئن می‌سازد. سایت آرورایحه مناسب با هر خلق و خو و روحیه‌ای عطر و اسانس داشته و هر سلیقه‌ای می‌تواند به راحتی در این سایت ثبت سفارش کند و از رایحه‌های باکیفیت آن بهره‌مند شود.

نکات ساده جذابیت در استایل

پوشش و انتخاب لباس مناسب

یکی از موارد نکات ساده جذابیت در استایل بحث لباس‌ها و فیت بودن آن‌ها و همچنین مرتب بودن آن هاست که شخصیت شما را برند می‌کند. این نکته بسیار مهمی است که لباسی که بر تن می‌کنید بخوبی بر تنتان بنشیند و اندازه‌ی شما باشد. یکی دیگر از مهم‌ترین نکات دراین باره مرتب و تمیز بودن لباس‌های شماست.

لازم به ذکر است که هر مکان و موقعیتی نیازمند سبک خاصی از پوشش می‌باشد. بسیاری از افراد شما را از روی سبک‌لباس‌ پوشیدن و همچنین توجه شما به موقعیت های مکانی و انتخاب درست سبک لباس پوشیدن می‌سنجند بنابراین بدیهی است که برای داشتن شخصیتی متفاوت و جذاب باید نکاتی از این دست را به خوبی بدانید.

اکسسوری‌ها

اکسسوری‌ها نظیر ساعت مچیو دستبند و دیگر موارد تاثیر بسزایی در برند کردن شخصیت شما دارند. البته این نکته گریزناپذیر است که همچنان هر موقعیت و شرایطی سبک خاص و مشخصی از بهره‌گیری از سبک و اکسسوری‌ها را می‌طلبد. بنابراین این هنر و دانش شماست که برای هر جا و مکانی اکسسوری و تیپ مناسبی از خودتان به نمایش بگذارید. اهمیت ساعت مچی برای شما بخصوص اگر آقا هستید می‌تواند از شما شخصیتی مطمئن، دقیق، مسئولیت‌پذیر و جذاب بسازد. کسی که به باارز‌ش‌ترین دارایی خود یعنی زمان دقت و توجه دارد به راحتی اعتماد و نظر مردم را جلب می‌کند و در خاطرشان ماندگار خواهد شد.

کفش مناسب

کفش‌ها از مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین المان‌ها در شخصیت سازی شماست. رعایت نکات انتخاب رنگ در کفش‌ها که قاعدتا باید تیره‌تر از باقی لباس‌های شما باشند و همچنین تناسب نوع پوشش پا با موقعیت و مکانی که درونش قرار می‌گیرید، همگی از ترفندهایی است که لازم است در استایلتان رعایت کنید.

مقاله مرتبط:
روانشناسی عطر

نکات ساده جذابیت در استایل و نقش اعتماد به نفس

اعتماد به نفس ظاهر متفاوتی از شما به اشتراک می‌گذارد. وقتی اعتماد به نفس داشته باشید تمامی حرکات و رفتارهای شما مطمئن و آرامش دارد و این حس به طرف مقابل منتقل خواهد شد. اعتماد به نفس شما به دیگران این اطمینان خاطر را می‌دهد که به شما تکیه کرده و شمار ا باور کنند. حتی می‌توانید با تقویت تکنیک‌ها و استفاده از زبان بدن به قدرت و جذابیت خود بیفزایید. چند روش ساده برای نشان دادن اعتماد به نفس اعمم از صاف ایستادن، اشغال کردن فضای بیشتر با باز نگه داشتن دست‌ها و بازوها و همچنین حرکت به آرامی و مسلط می‌تواند به راحتی اعتماد به نفش شما را به نمایش بگذارد.

توجه به بهداشت و سلامت ظاهری

بهداشت و سلامت بدن و ظاهر بخصوص دهان و دندان می‌تواند تصور مثبتی از شما در ذهن مخاطب ایجاد کند. علاوه بر زیبایی که دندان‌های سفید و مرتب دارند و همچنین دقت به عیوب و هر نقصی در ظاهر می‌تواند به نقش پررنگی در استایل و شخصیت شما داشته باشد.

توجه به سلامت پوست و مو

یکی از مهم ترین نکات ساده جذابیت در استایل ، توجه به بهداشت و سلامت پوست و مو می‌باشد. چهره‌ی شما تا حد زیادی از جذابیت پوست و مویتان  تغذیه می‌شود. از آن‌جایی که این دو مورد متناسب با نوع آب و هوایی که درونش زندگی می‌کنید تغییر پیدا کرده و حالت ‌های متفاوتی به خود می‌گیرد، بهتر است روتین مراقبتی خود را داشته و از مداوما از آن پیروی کنید. این روتین می‌تواند شامل یک شامپوی مناسب موی سر، نرم‌کننده، ماسک مو و یا مشخص کردن دفعات شستشو باشد.

پوست نیز بعنوان حساس‌ترین نقاط و بخش‌های بدن نیازمند اهتمام ویژه‌ای است و نیاز است مواد آسیب‌زننده به آن را به خوبی پیش‌بینی و از استفاده از آن‌ها پرهیز کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصیلیست دستگاه‌هالیست اسانس‌ها