چرا هر خانه ای نیاز به دستگاه خوشبو کننده هوا دارد؟

مزایای استفاده از دستگاه عطر افشان برقی در خانه

رایحه افشان به دستگاهی گفته می‌شود که توانایی پخش‌کردن عطر و اسانس ها را در هوای محیط دارد. دستگاه عطر افشان برقی می تواند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و با توجه به نوع محیط از عطر های مختلفی استفاده شود. محل زندگی افراد شامل بخش های مختلفی می‌باشد که هر کدام نیازمند رعایت بهداشت و ایجاد فضای مطبوعی برای سکونت است. هوای منزل به دلایل گوناگون می تواند دچار بوی نامطبوعی شود که برای از بین بردن آن می توان راه‌‌های زیادی را به کار برد اما نتیجه اکثر راه حل ها کوتاه می باشد. با توجه به این اهمیت استفاده از یک دستگاه عطر افشان برقی می تواند برای مدت طولانی بوی خوش را در محیط منزل پراکنده نماید. محیط آشپزخانه ممکن است دچار بوی نامطبوع شود و یا سرویس بهداشتی منزل نیاز به از بین بردن بوی ناخوش داشته باشد که در هر دو مورد ایجاد یک بوی خوش توسط دستگاه عطر افشان امکان پذیر است.

تاثیر بوی خوش در محیط خانه

بوی خوش تاثیر مستقیم بر روی مغز می گذارد و احساس نشاط و شادی را در افراد ایجاد می کند. زمانی که عطر مورد علاقه افراد در محیط خانه پراکنده شده است آرامش ایجاد می گردد. در دستگاه عطر افشان برقی از اسانس های مختلفی با توجه به سلیقه و نیاز محیط استفاده می شود مثلا می توان از اسانس های گیاهی برای ایجاد حس آرامش و رفع اضطراب استفاده نمود. ایجاد نشاط در محیط خانه در عملکرد و اخلاق افراد یک خانه تاثیر مستقیم دارد. می توان از رایحه های مختلف برای خوشبو کردن خانه استفاده نمود، مثلا رایحه های ادکلن های مورد علاقه، اسانس های گیاهان، عطر میوه های مورد علاقه خود را می‌توانید در دستگاه رایحه افشان قرار دهید تا این رایحه، هوای خانه را در بر بگیرد. گیاهانی مانند اسطوخودوس، مریم ، میخک و رز و زنبق نیز بویی همراه با آرامش دارند. علاوه بر گل ها برخی از میوه ها نیز دارای بوی خوش و ماندگاری هستند که حس آرامش را به محیط خانه می آورند. عطر توت فرنگی یا لیمو با ایجاد حس نشاط و آرامش بعد از یک روز سخت کاری حس خوب را در زندگی ایجاد می کند.

نکته: برای مشاهده انواع قیمت اسانس دستگاه خوشبو کننده هوا می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

استفاده از دستگاه خوشبو کننده برقی در خانه
استفاده از دستگاه خوشبو کننده برقی در خانه

رایحه های مناسب برای خوشبو کردن منزل

مواد طبیعی بسیاری وجود دارند که برای خوشبو کردن منزل مورد استفاده قرار می گیرند از مهمترین آنها گل ها هستند که از قدیم بهترین و مهمترین خوشبو کننده های منزل به شمار می رفتند. گل ها مهمترین مواد اولیه تولید عطر ها هستند. انسان ها برای اینکه بتوانند عطر خوش گل ها را همیشگی داشته باشند عطرها را از روی اسانس گل ها تولید کردند. بوی خوش گل ها حس نشاط و شادابی برای انسان ها به ارمغان می آورند و از بهترین خوشبو کننده هوا به شمار می روند. زمانی که از عطر ها و اسانس ها در دستگاه عطر افشان استفاده می کنید، احساس های متفاوتی در افراد ایجاد می کند عطر گل ها همیشه با حس نشاط و شادابی همراه بوده است. یکی از عطر ها از رایحه گل رز گرفته شده است که از خوش عطر ترین گل ها می‌باشد، محیطی که در آن عطر گل رز از دستگاه عطر افشان برقی پراکنده می‌شود سرشار از عشق و محبت است. عطر گل ارکیده که بوی آن شبیه وانیل است و برای رفع خستگی باز گردادن سرخوشی و شادابی بسیار مناسب است. بعد از یک روز خسته کاری زمانی که وارد منزل می شوید زمانی که عطر گل ارکیده از دستگاه عطر افشان پخش شده باشد تمام خستگی شما با استشمام این رایحه رفع خواهد شد.

مزایای دستگاه عطر افشان برقی در منزل

دستگاه عطر افشان از نظر کارکرد به سه دسته تقسیم می شود نوع مکانیکی، باطری دار و برقی که نوع مکانیکی با ضربه و فشار مواد معطر از دستگاه خارج می شود و در نیمه اتوماتیکی، دستگاه با باطری کار می کند. در میان این سه نوع دستگاه عطر افشان برقی نوع برقی دستگاه از همه بهتر است زیرا با قدرت بالاتری کار می کندو ماندگاری بیشتری دارد و به دلیل سیستم کوچک کنند ذرات عطر در هوا سرعت پخش ذرات خوشبو کننده هوا به سرعت بالا است. و با قرار دادن آن در یک نقطه خانه بوی خوش و رایحه دلپذیر عطر را از دستگاه عطرافشان حس می‌کنیم. دستگاه عطر افشان برقی در خانه می تواند جایگزین مناسبی برای روش های سنتی مانند استفاده از شمع و یا عود شود البته مساله مهم نحوه پخش رایحه ها و استفاده از اسانس ها و مواد معطر برای محیط های مختلف و یا فصل های مختلف سال می‌باشد که در روش های سنتی این تقسیم بندی با دقت وجود نداشت و صرفا تولید بویی خوش برای از بین رفتن بوی نامطبوع است.

دستگاه عطر افشان برقی مانند برخی از خوشبو کننده خطری ایجاد نمی کند. و اگر در محل زندگی کودکی وجود داشته باشد هیچ خطری او را تهدید نخواهد کرد. با توجه به بزرگ یا کوچک بودن محیط منزل می توان از مدل های گوناگون که دارای ابعاد متفاوتی از دستگاه عطر افشان برقی است استفاده نمایید. دستگاه برقی خوشبو کننده هوا دارای طراحی و رنگ آمیزی متفاوتی می باشد که هر کدام از آنها را در دکوراسیون متفاوت قرار می دهند. دقت داشته باشید ، مناطق مسکونی یکی از مکان هایی است که دستگاه عطر افشان مورد استفاده قرار می‌گیرد و توانایی خوشبو کردن محیط های اداری و غیر ادرای را نیز دارد. سیستم کوچک سازی مواد معطر و تبدیل آنها به اتم یک راه برای خوشبو کردن محیط میباشد که توسط دستگاه برقی خوشبو کننده هوا انجام می شود. کیفیت اسانس ها در این دستگاه از بین نمی رود و اگر اسانس داروهای گیاهی در ان را قرار بگیرند بدون هیچ تغییر در فضا پراکنده می شود. حس شادابی و نشاط در منزل با کمک این دستگاه ایجاد می شود. دستگاه خوشبو کننده برقی یکی از لوازم تزیینی است که برای منزل لازم به نظرمی رسد و با کمک آن دیگر نگران بوی نامطبوع نباشید زیرا بهترین اسانس ها با استفاده از این دستگاه به راحتی پراکنده می شود و به راحتی اثر دارویی خود را بر محیط خواهد گذاشت. رایحه های گیاهان داروی اثر درمانی نیز دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصیلیست دستگاه‌هالیست اسانس‌ها