طرز کار دستگاه خوشبوکننده هوا

طرز کار و نحوه عملکرد دستگاه خوشبوکننده هوا رومیزی

حس بویایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین حواس در ما می باشد و تاثیر گذاری بسیاری در خلق و خو، احساسات و رفتار های ما دارد. از این رو ایجاد یک رایحه خوش در محیط میتواند به میزان زیادی بر بازده کاری، عملکرد و نوع رفتار افراد در محل کار یا منازل تاثیر بگذارد. استفاده از خوشبوکننده برقی هوا از جمله راهکار های به وجود آوردن بوی خوش در محیط های مختلف است. این دستگاه با بازده عملکرد بالا در محیط هایی با گستردگی بالا، حس طراوت و شادابی برای افراد به ارمغان خواهد آورد. خوشبوکننده آرورایحه با بهره گیری از تکنولوژی های نوین در پخش بهینه اسانس به میزان زیادی در کاهش مصرف اسانس و هزینه ها خواهد داشت.

معرفی دستگاه خوشبوکننده هوا برقی

دستگاه خوشبوکننده اتوماتیک قابل استفاده در محیط های خانگی و تجاری با مساحت های مختلف بوده و فراهم آوردن رایحه خوش برای محیط را امکان پذیر می نماید. این دستگاه مکانیزه با قابلیت کنترل از راه دور و استفاده از تکنولوژی های به روز میتواند ذرات اسانس را در سرتاسر محیط پخش کند. ظاهر و ابعاد مناسب دستگاه خوشبوکننده برقی به گونه ای شیک طراحی شده و میتوان آن را در ترکیب دکوراسیون مورد استفاده قرار داد. انتخاب اسانس در این دستگاه با توجه به محیط به کارگیری آن صورت گرفته و تنوع اسانس های پایه الکل تولید شده امکان استفاده دستگاه در محیط ها و فضاهای مختلف با کاربری متفاوت را امکان پذیر کرده است.

استفاده از دستگاه خوشبوکننده هوا

این دستگاه برای تولید رایحه از اسانس های پایه الکل استفاده میکند، مخزن اسانس دستگاه با حجم مناسب، قابلیت شستشو و نظافت داشته و میتوان آن را با اسانس مورد نظر پر نمود. از مزیت های داشتن مخزن در این دستگاه میتوان به جلوگیری از تبخیر بی مورد اسانس و ماندگاری بیشتر آن به نسبت دیگر دستگاه های خوشبو کننده اشاره داشت. با روشن کردن دستگاه، اسانس مایع توسط سیستم اتمیزیشن به بخار اسانس تبدیل می گردد. تکنولوژی این سیستم در بخار کردن اسانس مایع توانایی پخش اسانس در محیط های گسترده با سرعت بسیار بالا را امکان پذیر می نماید.

استفاده از دستگاه خوشبوکننده هواانواع دستگاه خوشبو کننده هوا برقی

دستگاه خوشبوکننده برقی با استفاده از تکنولوژی های به روز، ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را داشته و در انواع مختلفی تولید و ارائه می شود. این دستگاه در نمونه های خانگی توانایی پوشش دهی مساحت تقریبی ۸۰ متر مربع را داشته و در نمونه های تجاری مساحتی در حدود ۲۰۰ متر مربع را خوشبو می نماید. در رده صنعتی، خوشبو کننده های هوا دارای خصوصیت ها و امکانات ویژه ای بوده که از جمله آنها میتوان به قابلیت برنامه ریزی و تعیین زمان بندی برای ساعت کارکرد رایحه افشان اشاره داشت. این دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک با قدرت بالای پخش بخار اسانس توانایی پوشش دهی محیط هایی با وسعت ۱۵۰۰ متر مربع را داشته و میتواند در مدت زمان بسیار کوتاه فضا را از رایحه اسانس پر نماید.

[irp posts=”6627″ name=”انواع خوشبوکننده هوا برقی و محیط های استفاده از آن”]

ویژگی ها و مزایای استفاده از دستگاه رایحه افشان رومیزی

دستگاه رایحه افشان توانایی انتشار متوازن و سریع اسانس در محیط را داشته و در محیط های گوناگون قابل به کارگیری می باشد، تنها در حدود ۵ دقیقه کارکرد دستگاه کافی است تا اسانس در محیط به طور یکنواخت منتشر گردد. قابلیت کنترل از راه دور دستگاه به شما این اجازه را میدهد تا بدون نیاز به دسترسی مستقیم به دستگاه، به وسیله ریموت دستگاه را کنترل نمایید. مخزن اسانس دستگاه قابل شستشو بوده و قبل از استفاده از اسانس های متنوع میتوان مخزن را تمیز نمود. ساخت و ارائه انواع مختلف اسانس ها، امکان استفاده از دستگاه خوشبوکننده هوا را در محیط ها و شرایط گوناگون، مناسب با سلیقه های مختلف امکان پذیر گردانیده است.

[irp posts=”6309″ name=”خرید دستگاه خوشبو کننده رومیزی را از آرورایحه”]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصیلیست دستگاه‌هالیست اسانس‌ها