خرید دستگاه خوشبو کننده سرویس بهداشتی

خرید دستگاه خوشبو کننده هوا سرویس بهداشتی

سرویس های بهداشتی در اماکن عمومی مانند مراکز تجاری و اداری نیازمند سطح بسیار بالایی از بهداشت هستند و به دلیل استفاده زیاد از آن باید راهکاری برای خنثی ساختن بوی نامطبوع وجود داشته باشد. تقریباً همه ما می دانیم که در گذشته تنها گزینه برای مقابله با بوی نامطبوع سرویس بهداشتی، پاشیدن برخی از عطرهای گل به میزان زیاد در کل فضای سرویس بهداشتی بود و چون به صورت دستی انجام می شد امکان انجام آن به صورت پیوسته نبود. خوشبختانه امروزه دستگاه خوشبوکننده هوا سرویس بهداشتی این کار را به خوبی و به طور منظم انجام می دهد و این توانایی را دارد تا با بوی نامطبوع پخش شده در سرویس بهداشتی مبارزه کند. علاوه بر این دستگاه خوشبو کننده هوا سرویس بهداشتی ، پیش از آن که فضای سرویس بهداشتی در میان بوی نامطبوع غرق شود، عطر و بوی فضا را تازه و تمیز می کند. دستگاه های خوشبوکننده هوا هوشمند هستند و می توان با تنظیم زمان بندی و شدت پاشش اسانس، رایحه خوشایند را در هوا ایجاد نمود.

راهنمای خرید دستگاه خوشبوکننده هوا برای سرویس بهداشتی

دستگاه پخش کننده رایحه بسیار متفاوت از یک اسپری خوشبو کننده دستی عمل می کند و با انتخاب دستگاه مناسب و جایگذاری دقیق، رایحه به طور یکنواخت و در همه جای محیط پخش خواهد شد. ناگفته نماند روش های مختلفی برای خنثی کردن بوی نامطبوع سرویس بهداشتی وجود دارد. علاوه بر استفاده از خوشبوکننده هوا سرویس بهداشتی، روش هایی مانند اسپری های طبیعی، ژل های جذب کننده بو و حتی یک شمع بچه گانه، روش هایی هستند که هر عطر و بوی بد را که راهی به سرویس بهداشتی شما یافته است است، خنثی می کنند. در صورتی که دوست دارید عطرهای دلپذیری به سرویس بهداشتی خود اضافه کنید، خوشبو کننده هوا سرویس بهداشتی با رایحه خوشبو، یک سرویس بهداشتی بد بو را به خوشبو تبدیل می کند.

[irp posts=”5219″ name=”انتخاب و خرید بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا”]

گاهی اوقات، بوها در اثر ایجاد باکتری ایجاد می شود، باید در کنار خوشبوکننده هوا سرویس بهداشتی، برای تمیز و تازه نگه داشتن محیط، از ضد عفونی کننده و خوشبوکننده هوا در کنار یکدیگر استفاده کرد. به این ترتیب می توانید آن را در گوشه ای از سرویس بهداشتی قرار داد و بلافاصله آن را فعال نمود تا هوای سرویس بهداشتی شما کاملاً سالم شود. نور UV بدون استفاده از مواد شیمیایی، باکتری ها و بو را از بین می برد و محیط هوای تازه ای می یابد. اگر طرفدار عطر نیستید، این یک روش مناسب برای تازه نگه داشتن عطر و بوی سرویس بهداشتی بدون اضافه کردن هرگونه عطر است. مدل های مختلف دستگاه خوشبوکننده هوا در دسترس هستند که دستگاه EA200 یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در سرویس های بهداشتی عمومی در مراکز تجاری و اداری می باشد.

راهنمای خرید دستگاه خوشبوکننده هوا برای سرویس بهداشتی

اهمیت خرید دستگاه خوشبو کننده سرویس بهداشتی

سه دلیل برای به کارگیری خوشبوکننده سرویس بهداشتی در حمام و دستشویی مطرح است که در ادامه به هر یک از آن ها اشاره ای خواهیم داشت.

فضا را معطر می سازد

هیچ شخصی سرویس های بهداشتی کثیف و با بوی بد را دوست ندارد و متأسفانه بوها می توانند به طور مرتب در چنین فضاهایی تکرار شوند. در بسیاری از اماکن عمومی و پر رفت و آمد مانند مراکز تجاری، رستوران ها، دانشگاه ها و مدارس، مراکز درمانی، اداره ها و شرکت ها و … افراد مختلفی از سرویس بهداشتی استفاده می کنند و بنابراین احتمال به وجود آمدن بوها تقویت می شود. یک خوشبوکننده هوا سرویس بهداشتی در از بین بردن این بوها می تواند مثمر ثمر باشد که باعث می شود اطمینان حاصل کنید، همیشه بوی خوشایند خواهد داشت. خوشبوکننده های هوا اتوماتیک نیز برای حمام و دستشویی فوق العاده هستند زیرا در وهله اول به جلوگیری از بوی بد کمک می کنند و علاوه بر آن رایحه دلپذیر در هوا می پراکنند. خوشبوکننده هوا سرویس بهداشتی با انتشار منظم بوی دلپذیر در هوا، هرگونه بوی بد و نامطبوع قبل و بعد از بروز آن ها از بین می برد.

تجربه مثبت

استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا برای کارمندان، مشتریان و دیگر افرادی که در یک محیط مشخص رفت و آمد دارند، می تواند مناسب باشد و یک تجربه مثبت را در استفاده از سرویس بهداشتی برای این افراد به دنبال خواهد داشت. بدون تردید اشخاص فقط برای رفتن به سرویس بهداشتی به یک مکان خاص یا فضای عمومی مراجعه ، اما با این وجود یک دستشویی بدبو یا با بوی ناخوشایند، مطمئناً تأثیر منفی در ذهن باقی خواهد گذاشت و برعکس سرویس بهداشتی تمیز و خوشبو به طور ناخودآگاه تصویر مثبتی از آن محیط بر جای می گذارد. استفاده از یک خوشبوکننده هوا به صورت فعال باعث می شود که سرویس بهداشتی شما بوی تازه ای داشته باشد و به شما اطمینان دهد که مشتریان و بیماران به دلایل مختلف شما را به خاطر می آورند.

بدون نیاز به تعمیر و نگهداری

یک خوشبو کننده هوا سرویس بهداشتی به اندازه لوازم خانگی مانند لباسشویی، کمترین میزان نگهداری را دارد. زمان شارژ دوباره اسانس به مقدار مصرف اسانس یعنی استفاده از دستگاه بستگی دارد و هنگامی که اسانس دستگاه خوشبوکننده به پایان رسد به راحتی می توان ظرف مخصوص را دوباره پر نموده و درون دستگاه قرار داد. دستگاه های عطر افشان در دو نوع ایستاده و دیواری طراحی و تولید شده اند که برای یک سرویس بهداشتی مدل های دیواری بسیار مناسب و ایده آل هستند چرا که سرویس بهداشتی فضای چندان بزرگی ندارد و به وسیله دستگاه کوچک تر که به سادگی بر روی دیوار نصب می گردد، خوشبو خواهد شد. این دستگاه می تواند به صورت فعال و منظم فضا را معطر کند تا از استفاده بیش از حد و بوهای ناخوشایند جلوگیری کند. هم اکنون برای خرید خوشبو کننده هوا سرویس بهداشتی به آرورایحه سر بزنید و بهترین خرید خود را داشته باشید.

[irp posts=”9947″ name=”7 نکته اساسی برای نگهداری اسانس خوشبوکننده”]

رایحه مناسب برای دستگاه خوشبو کننده سرویس بهداشتی

در این بخش از مقاله برخی از بهترین ترکیبات رایحه مناسب خوشبو کننده هوا سرویس بهداشتی که نسبت به سایر عطرها اولویت بیشتری دارند، ذکر شده اند. هریک از اسانس های خوشبو کننده را می توانید از فروشگاه آرورایحه تهیه کنید.

  • اسطوخودوس (لوندر)
  • اکالیپتوس
  • پرتقال
  • انبه
  • ویولت
  • هلو
  • لیمو
  • رزماری، ریحان
  • سرو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصیلیست دستگاه‌هالیست اسانس‌ها