رفع بوی بد دستشویی با دستگاه خوشبو کننده هوا

راهکاری موثر در جهت رفع بوی بد دستشویی

انجام یک سری از کارها به صورت روتین و روزانه از اهمیت بالایی برخوردار است. از جمله این کار ها نظافت روزانه محیط از جمله سرویس بهداشتی آن می باشد. همواره محیط های دارای رطوبت جایگاه مناسبی برای رشد و تکثیر انواع آلودگی ها و میکروب ها هستند. در نتیجه با تکثیر و رشد میکروب ها، بوی بدی در محیط ایجاد می شود که آزار دهنده است. در بعضی از موارد نیز بوی بد ایجاد شده در محیط، ناشی از بوی بد چاه فاضلاب می باشد و استشمام این بو آسیب جدی به سیستم تنفسی فرد وارد می کند. توجه داشته باشید که می بایست در جهت رفع بوی بد توالت قبل از استفاده از هر راهکاری، در ابتدا منشا بو را پیدا کنید و سپس وارد عمل شوید. در ادامه به بهترین روش رفع بوی بد دستشویی اشاره شده است.

بوی بد فاضلاب، یکی از مشکلاتی است که برای بسیاری از افراد چالش های مختلفی ایجاد کرده است. دلیل اصلی بوی بد چاه دستشویی انتشار گاز سولفید هیدروژن در محیط می باشد. این گاز حاصل تجزیه مواد درون فاضلاب است و بسیار سمی و خطرناک می باشد، در نتیجه از قرارگرفتن در معرض چنین گاز های آلوده ای باید جلوگیری کنید. در مواردی که بوی بد از توالت فرنگی انتشار شود، احتمالا مشکل از بخش زیرین آن است و در بسیاری از موارد قابل حل می باشد.

علت بوی بد فاضلاب سرویس بهداشتی

راهنمای کامل رفع بوی بد دستشویی

به منظور رفع بوی بد دستشویی روش ها و راهکار های مختلفی بکارگیری می شوند که بسیاری از آن ها نتیجه دلخواه را ایجاد نمی کنند و یا روش های به صرفه ای نیستند. انجام نظافت روتین و روزانه با استفاده از مواد شوینده می تواند بوی بد دستشویی را کاهش دهد، اما نه به طور کامل. توجه داشته باشید که نمی توان از اثرات مخرب مواد شوینده بر روی سیستم تنفسی غافل شد. از همین رو این روش، راهکار مناسب و ایده آلی به شمار نمی رود. از دیگر کارهایی که به منظور رفع بوی بد توالت در آپارتمان می توان انجام داد، استفاده از بوگیر ها می باشد. بکارگیری از بوگیر روش بهینه و مناسبی به شمار نمی رود چرا که رفع بوی نامطبوع دستشویی را به صورت موقت امکان پذیر می سازد. یکی از بهترین روش ها در جهت رفع بوی بد دستشویی، قرار دادن دستگاه خوشبو کننده هوا اتوماتیک می باشد که به صورت خودکار رایحه افشانی انجام دهد و با بوی بد دستشویی مقابله کند.

اثرات دستگاه خوشبو کننده هوا بر رفع بوی دستشویی

امروزه استفاده از روش های نوین و اتوماتیک در هر زمینه ای بسیار شیوع پیدا کرده است. همان طور که گفته شد بهترین و مناسب ترین راهکار برای رفع بوی بد چاه دستشویی استفاده از دستگاه های خوشبو کننده هوا می باشد. دستگاه های خوشبوکننده با سرعت بالا محیط سرویس بهداشتی را خوشبو می کنند و دیگر بوی نامطبوعی از چاه دستشویی باقی نمی گذارد و به طور کامل آن را خنثی می کند. عملکرد دستگاه پخش رایحه نسبت به اسپری خوشبوکننده بسیار متفاوت است و دستگاه از مزیت های بالا تری برخوردار می باشد. به طور مثال می توان با دادن برنامه به دستگاه خوشبو کننده مشخص کنید در چه ساعاتی از شبانه روز روشن باشد و به عطر افشانی بپردازد. مناسب ترین دستگاه برای قرارگیری در داخل سرویس بهداشتی، خوشبوکننده هوا دیواری می باشد. این مدل از دستگاه ها فضای کمی را اشغال می کنند و عملکرد ویژه ای در رایحه افشانی دارند.

اسانس مناسب برای خنثی کردن بوی سرویس بهداشتی

هیچ شخصی نمی تواند بوی بد منتشر شده از چاه دستشویی را تحمل کند. پس برای راحتی لازم است از اسانس دستگاه خوشبو کننده هوا استفاده کنید. اسانس های خوشبو کننده در انواع مختلفی ارائه شده اند که با توجه به نوع محیطی که قرار است مورد استفاده قرار گیرند، خریداری می شوند. از سری اسانس های مناسبی که در جهت رفع بوی بد چاه توالت استفاده می شوند می توان به اسانس های خوشبوکننده اسطوخودوس، اکالیپتوس، پرتقال، هلو، لیمو و… اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصیلیست دستگاه‌هالیست اسانس‌ها