بهترین اسانس دستگاه خوشبو کننده پاساژ

اسانس خوشبو کننده در پاساژ ها

مراکز خرید بزرگ و پاساژ ها همواره یکی از محیط های شلوغ محسوب می شوند. یکی از دلایل وجود بوی نامطبوع و آزاردهنده در این محیط ها، رفت و آمد بالای افراد می باشد. امروزه برای پخش رایحه خوش در محیط از روش های مختلفی استفاده می کنند. بهینه ترین و مناسب ترین روش، بکارگیری از دستگاه خوشبو کننده می باشد. در نظر داشته باشید بوی نامطبوع در مراکز خرید می تواند باعث ایجاد حس منفی به خریداران شود و تعداد بازدیدکنندگان در مراکز تجاری و پاساژ ها را کاهش دهد. در نتیجه برای حل این مشکل، صاحبان مراکز و فروشندگان باید راه حل بهینه ای بیاندیشند که چگونه این بوی نامطبوع را از بین ببرند. همانطور که گفته شد موثرترین روش استفاده از دستگاه خوشبوکننده هوا است. عملکرد بهترین خوشبو کننده پاساژ و فروشگاه به صورتی است که با از بین بردن بوی نا مطبوع و پخش رایحه دلنشین در محیط،حس مثبتی را به بازدیدکنندگان القا می کند.

مناسب ترین دستگاه خوشبو کننده هوا برای رایحه افشانی در مراکز خرید

برای استفاده از خوشبو کننده هوای پاساژ و فروشگاه لازم است ابتدا دستگاه مناسبی تهیه شود. در واقع دستگاه خوشبو کننده هوا وسیله ای است که می تواند اسانس را حتی در محیط های شلوغ و بزرگ پخش کند. به دلیل تفاوت مساحت محیط های مختلف، این دستگاه ها در ابعادهای متفاوتی در بازار ارائه شده اند. دستگاه های خوشبو کننده اتوماتیک از رایج ترین دستگاه ها در این زمینه هستند که انتخاب مدل بر اساس مساحت محیط مورد نظرصورت می گیرد. به عنوان مثال، در ابتدا مساحت فضای مورد نظر را بررسی نمایید و پس از آن میزان تردد افراد. در پاساژ و فروشگاه را در نظر بگیرید. در صورت استفاده از دستگاه هایی با برد کم برای فضای وسیع، به طور قطع به نتیجه مطلوب نخواهد رسید، بنابراین از دستگاه هایی از قبیل EA500 و EA5000 برای این منظور می توان استفاده نمود.

مزایای بکارگیری از خوشبو کننده در پاساژ و مراکز خرید

مزایای بکارگیری از خوشبو کننده در پاساژ و مراکز خرید

استفاده از اسانس دستگاه خوشبو کننده هوا در مراکز تجاری و خرید تاثیر مستقیم و بسزایی در فروش دارد. به همین دلیل است که می گویند بازاریابی رایحه در این مراکز از بالاترین اهمیت برخوردار است. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از اسانس در مراکز خرید پرداخته شده است.

افزایش جذب مشتری

امروزه تمامی دارندگان مراکز تجاری و فروشگاه های بزرگ و کوچک متوجه شده اند که محیط فروشگاه تاثیر مستقیمی بر تعداد مشتریان و خرید آن ها دارد. در این میان پخش اسانس کمتر مورد توجه قرار گرفته است و تنها در برخی از محیط‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد. با ایجاد خاطره ای خوش برای مشتری، امکان خرید دوباره مشتریان از فروشگاه و پاساژ بالا می رود.

بازاریابی و تاثیر عطر

با توجه به مباحث تخصصی علم بازاریابی، فضای مثبت فروشگاه بر رفتار مشتری تاثیر می گذارد و احتمال خرید را افزایش می دهد. در نتیجه در مراکز خرید و مجتمع های تجاری علاوه بر کیفیت محصول، پاکیزگی و زیبایی محیط نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. میزات نور نیز، تاثیر بسزایی بر رفتار خرید مشتریان دارد. بر اساس تحقیقات انجام گرفته، اسانس بر رفتار افراد، تصمیمات خرید، احساسات، ادراکات و عکس العمل آن ها تاثیر می گذارد.

اسانس خوشبو کننده در پاساژ ها

به طور معمول از اسانس هایی که رایحه تند و شدیدی دارند در پاساژ ها و مراکز خرید استفاده نمی شود. بهترین خوشبو کننده پاساژ، اسانس هایی است که رایحه ملایم و گرمی دارند. رایحه های گرم و ملایم در جهت افزایش صمیمیت بین مشتری و فروشنده بسیار موثر بوده است. پیشنهاد می شود در فروشگاه ها با توجه به نوع محصولی که به فروش می رسد از اسانس استفاده کنید. به طور مثال در پاساژ ها و مراکز خریدی که دارای لباس فروشی ها و بوتیک های متعدد است، اسانس خوشبو کننده هوا چرم شیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بدیهی است اسانس گل و طبیعت، به دلیل رایحه ملایم و آرامش بخشی که دارد، موجب آرامش و بهبود خلق و خوی افراد می شود. توجه داشته باشید در صورتی که می خواهید جذابیت خاصی را در فروشگاه، پاساژ و مراکز خرید ایجاد کنید، می توانید از اسانس خوشبوکننده هوا ادکلنی برای این منظور بهره ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصیلیست دستگاه‌هالیست اسانس‌ها