انتخاب بهترین اسانس خوشبو کننده هوا

بهترین اساسن های خوشبوکننده هوا

همه‌ی افراد همواره در پی یافتن بهترین‌ها و برترین‌ها هستند. حتی پروسه انتخاب یک عطر و رایحه ی مناسب نیز از این قاعده مستثنی نیست. علی‌الخصوص وقتی که قیمت عطرها و بطور کلی تمامی مواد خوشبوکننده و معطر بسیار بالاست و تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد به نفس و تثبیت خلق و خوی شما خواهد داشت. بنابراین نیاز است به متدهای مهم  و تعیین کننده در انتخاب و تهیه‌ی یک عطر و اسانس مناسب به خوبی دقت لازم را دااشته باشید و به اصولی که در ادامه در انتخاب اسانس خوشبو کننده هوا خاطر نشان خواهیم شد توجه کنید. خرید اسانس عطر نیازمند توجه به سلایق و علاقمندی‌های شماست. عطری را انتخاب کنید که حس خوبی به شما منتقل خواهد کرد و اطمینان حاصل کنید که نسبت به آن حساسیت ندارید.

در ادامه ی این بحث تمامی نکات مربوط به انتخاب بهتریم اسانس خوشبوکننده هوا را برایتان شرح خواهیم داد.

مهم ترین نکات در هنگام انتخاب اسانس

علاوه بر توجه به القای حس خوب و سلایق فردی، نیاز است که به خاصیت و تاثیر هر ماده‌ی معطری که برای بوییدن دائمی و خوشبوکردن فضای اطرافتان انتخاب می‌کنید، توجه داشته باشید. با توجه به اصل آروماتراپی و قواعد رایحه‌درمانی همه‌ی خوشبوکننده ها خواصی دارند که بسته به مقدار استفاده و همچنین شرایط استفاده‌ از آن می‌توانند مثبت یا منفی باشند. بهتر است کمی درمورد قواعد و اصول آروماتراپی تحقیق کنید تا بتوانید به خوبی اسانس و عطر مورد نظرتان را برگزینید.

آروماتراپی

آروماتراپی به علمی گفته می‌شود که در آن استفاده از انواع عطرها برای درمان بیماری و عارضه‌ها مرسوم است. در آروماتراپی از روغن‌های معطر و خوش بو برای بهبود سلامت بدن، ذهن و روح استفاده می‌کنند که می‌تواند سلامت جسمی و روحی را افزایش می‌دهد. عطرها از روش‌های استنشاقی و همچنین جذب پوست در بحث آروماتراپی تاثیر خود را بر بدن خواهند گذاشت. برخی از مهم‌ترین خواص این روش عبارتند از؛ مدیریت درد، کاهش ناراحتی‌های مفصلی و عضلانی، کاهش استرس و عارضه‌های ناشی از آن، درمان سردرد و میگرن، هضم غذا و اقویت ایمنی بدن اشاره داشت.

بهترین اساسن های خوشبوکننده هوا

بهترین اسانس و روغن‌هایی که در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

  • اکالیپتوس
  • رازیانه
  • شمعدانی
  • زنجبیل
  • اسطوخودوس
  • لیمو
  • علف لیمو
  • ماندارین
  • نعناع تند
  • بابونه رومی و…

بهترین اسانس ها برای استفاده

همان‌طور که قبل‌تر اشاره کردیم هر اسانسی خاصیت و مزیت مخصوص به خودش را دارد و همه‌ی ویژگی‌های درمانی مربوط به آن با توجه به تاثیر ترکیبات بکار رفته شده در ساختارشان تعیین می‌شوند. با این حال برخی از این اسانس ها بهترین و مناسب ترین اسانس ها برای اکثر سلیقه‌ها و پرخاصیت ترین آن‌هاست. بهترین اسانس های درمانی را می‌توانید در سایت آرورایحه بیابید.

اسانس خوشبوکننده هوا قهوه

آرامش بخشی این اسانس بسیار بالا بوده و شادی و نشاط را برای محیط اطرافتان به ارمغان خواهد آورد. این رایحه که از پرمخاطب ترین ها بوده با اکثر سلایق موافق است و ماندگاری بالایی دارد. این اسانس می‌تواند سطح انرژی، خلاقیت و تمرکز شما را بالا ببرد و هیچ نوع حساسیت و آلرژی را به دنبال ندارد

اسانس خوشبو کننده هوا رایحه های شرقی

از دیگر پرطرفدارترین اسانس های موجود در فروشگاه آرورایحه، اسانسی است که عطر و رایحه‌ی بهترین گیاهان، ادویه‌ها و خوراکی‌های مفید و پرخاصیت را در محیط اطرافتان پراکنده خواهد کرد. مهم ترین ترکیبات موجود در رایحه های شرقی وانیل، چوب صندل، عنبر و گل هایی مانند میخک و یاس می باشد. رایجه های شرقی موجب ایجاد احساس گرما بسیار عمیق و سنگینی در فرد می شود. از خواص و کاربرد های منحصر به فرد این اسانس، می توان به گرم و قوی بودن آن و همچنین قدرت بالایی که در خنثی کردن بوی نامطبوع دارد اشاره کرد.

اسانس خوشبو کننده هوا نعناع

خواص بسیار نعناع بر کسی پوشیده نیست. بوی تازه و شاداب این گیاه معطر می تواند افسردگی و کسالت را از شما دور کند. همان طور که می‌داند منشا بروز بسیاری از بیماری های جسمی و روحی استرس و اضطراب است. بنابراین خاصیت فوق آلعاده‌ی نعناع در برطرف کردن این ناراحتی و همچنین بهبود سیستم تنفسی، قابل چشم پوشی نیست.

اسانس خوشبو کننده هوا اکالیپتوس

قوی‌ترین اسانسی که می‌تواند انواع بیماری ها و میکروب‌ها را از محی اطرافتان پک کند و پاکی و تمیزی منحصر به فردی به مکان ببخشد ، اسانس و رایحه ی اکالیپتوس می‌باشد. علاوه بر خاصیت ضدعفونی کننده در افزایش طول عمر و از بین بردن بسیاری امراض جسمانی مفید واقع شده و می تواند در کوتاه ترین مدت زمان ممکن تاثیر خودش را به جای بگذارد.

اسانس خوشبو کننده هوا مرکبات

رایحه مرکبات آرامش و حس خوبی را بر شما ایجاد خواهد کرد. بوی میوه و طبیعت می‌تواند بسیاری از بیماری و عارضه ها را تسکین ببخشد و حتی در مواردی از بروز بیماری ها جلوگیری کند. تازگی، نشاط، لدت و حس زنده بودن از بهترین حس‌هایی است که با استفاده از اسانس مرکبات منتقل خواهد شد. این اسانس در مراکز تجاری و اداری و مسکونی و فروشگاه ها، رستوران ها و کافی شاپ ها، سرویس های بهداشتی عمومی، استخر بسیار مناسب و دلپذیر است.

اسانس خوشبو کننده هوا گل بید مشک

خوشبوکننده ی بیدمشک می‌تواند در کمترین زمان ممکن خستگی، استرس و افسردگی را تسکین دهد. غم و اندوه عامل بروز بسیاری از ناراحتی ها و بیماری‌هاست و استفاده از بیدمشک بدون شک در تقویت و ارامش اعصاب تاثیرگذار خواهد بود. تاثیرات مثبت بر خلق و خو افراد، بهبود سردرد و میگرن، تنظیم خواب و رفع بی خوابی از کمترین مزیت های استفاده از این اسانس می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصیلیست دستگاه‌هالیست اسانس‌ها