رایحه های تابستانی و اسانس خوشبو کننده هوا

گرفتن رایحه از گل

هر چقدر بیشتر وارد فصل گرما می شویم تعرق افراد افزایش می یابد و به دنبال آن بوی نامطبوع افزایش می آید. رفع این مشکل برای عدم آزار اطرافیان کاملا ضروری است. در این هنگام استفاده از یک رایحه مناسب می تواند بسیار مفید باشد. حال باید ببینیم رایحه مناسب فصل گرما باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

معرفی رایحه های تابستانی

یکی از بدیهی ترین نکات این است که بهترین رایحه ها برای تابستان باید خنک و سبک باشد. معمولا گرما باعث می شود ماندگاری رایحه کمتر شود. همچنین رایحه شیرین در تابستان ماندگاری نسبتا کمی نسبت به زمستان دارد.

اسانس CLEAN COTTON

اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین و سبک ترین اسانس ها را معرفی کنیم بدون شک اولین گزینه CLEAN COTTON است. این اسانس دارای رایحه بسیار شیک و جذاب از خانواده رایحه های گلی چوبی است. این اسانس به دلیل اینکه بر پایه الکل است قابلیت این را دارد تا در دستگاه خوشبو کننده هوا برقی استفاده شود. صاحبان کسب و کار و مغازه به دلیل ارامش بخش بودن و عام پسند بودن این اسانس می توانند برای جلب و رضایت مشتری از از آن استفاده کنند. این اسانس برای منازل مسکونی و برای مجالس و مهمانی ها هم بسیار مناسب هستند. اسانس CLEAN COTTON یکی از بهترین رایحه ها برای تابستان است.

اسانس CLEAN COTTON

اسانس BRIGHT ORCHID

اگر بخواهیم یک اسانس با محبوبیت فراوان و ماندگاری فوق العاده نام ببریم بی شک اولین اسمی که به ذهن می رسد BRIGHT ORCHID است. معمولا اسانس ها با توجه به محدودیت هایی که دارند برای مکان های خاصی کاربرد دارد. ولی این اسانس هیچ محدودیتی ندارد و در هر مکانی قابل استفاده است. رایحه این اسانس از گل های ارکیده گرفته شده و اضافه شدن آن به محیط شادابی خاصی به محیط می بخشد. این اسانس هم بر پایه الکل است و قابلیت این را دارد تا در دستگاه های خوشبو کننده استفاده شود. همچنین این اسانس یک ویژگی فوق العاده دیگری هم دارد و آن این است که باعث ایجاد حساسیت و آلرژی های تنفسی نمی شود. شما بدون محدودیت در هر زمان و مکانی می توانید از آن استفاده کنید. همان طور که گفته شد این اسانس از رایحه گل ارکیده گرفته شده است به همین دلیل برای مراکز درمانی و بیمارستان هم بسیار مناسب است. ایا رایحه یکی از بهترین رایحه ها برای تابستان به حساب می آید.

اسانس GINGER

یکی دیگر از اسانس های بسیار محبوب که مورد پسند عامه افراد جامعه است اسانس GINGER است. این اسانس به دلیل اینکه رایحه ای همچون شکوفه های زنجبیل دارد طرفداران بسیار زیادی دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار است. شما از این اسانس به دلیل محبوبیتی که دارد می توانید در تقریبا هر مکانی که مورد نظرتان است استفاده کنید. امروزه ثابت شده است که رایحه های دلنشین تاثیر زیادی بر سلامت افراد و همچنین تاثیر زیادی بر بازاریابی دارد یعنی شما می توانید از این اسانس در مراکز خرید استفاده کنید و از تاثیر مثبت آن بهره مند شوید. این اسانس هم مانند دو اسانس بالایی که به شما عزیزان معرفی شد به دلیل اینکه بر پایه الکل است و قابلیت این را دارد در دستگاه های خوشبو کننده استفاده شود. امروزه از این اسانس در مکان های زیادی استفاده می شود که اگر بخواهیم چند مورد از شاخص ترین آنها را نام ببریم باید به رستوران ها و هتل ها و همچنین مکان های ورزش و مکان های اداری و مراکز درمانی اشاره کنیم.

خرید رایحه تابستانی

امروزه برند های زیادی اقدام به تولید اسانس می کنند. این اسانس ها گاها با قیمت های بسیار بالا اقدام به فروش محصولات نامرغوب می کنند و خریدار را فریب می دهند. البته گاهی محصولات بسیار نا مرغوب را با قیمت کمتر روانه بازار می کنند و به این طریق خریدار را فریب می دهند. خرید از یک فروشگاه معتبر و با سابقه از مهم ترین نکات در خرید اسانس است.از قدیم مواد مختلف مصنوعی و طبیعی مورد استفاده قرار گرفته شده است تا از آن عطر تهیه کنند. ولی از همان زمان تا الان گل محبوب ترین بوده است.در مطالعات ثابت شده است که گل جسم و روح ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

خرید رایحه تابستانی

نحوه نگه داری از اسانس های تابستانی

شما باید در نگه داری اسانس ها چند نکته مهم را مورد توجه قرار دهید. اولین نکته این است که اسانس باید در ظروف تیره اسانس نگه داری شود. همچنین اسانس های تابستانی نیاید در معرض نور خورشید قرار بگیرند. از دیگر نکات مهم در نگه داری اسانس این است که در محیط خنک و دور از شعله نگه داری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصیلیست دستگاه‌هالیست اسانس‌ها